Selecteer een pagina

Ik werk al een tijdje met een fantastische en handige tool en wil hem graag met jullie delen.

Het idee achter deze tool, is om het werken in team verband te optimaliseren zonder een veelvoud aan overbodige email die het er vaak niet overzichtelijker op maken.

U zult dit herkennen wanneer u vaker gezamelijk met collega’s aan projecten werkt. Verschillende updates per dag, mailtjes of taken al afhandeld zijn en ga zo maar door. Resultaat? Het overzicht van het reguliere werk verdwijnt als sneeuw voor de zon. Niet echt wenselijk dus maar dit is wel hoe het in veel bedrijven toe gaat.

 

Effin, de nieuwe tool ! Binnen Asana kunt u gezamelijk aan projecten werken, teams aanmaken en overzichtelijke takenlijsten creeeren en beheren.
Er is niks vervelender dan een berg aan taken te hebben liggen en door de bomen het bos niet meer te zien.

Overzicht van de handige tool
Vervelende outlook melding

Bezoek de website van Asana

en begin vandaag nog.
Kalender functie van de handige tool - asana
op pc en tablet of telefoon - handige tool

Daarnaast zit er een overzichtelijke kalender functie in die weergeeft welke taken er liggen en wanneer deze voltooid moet zijn. Actie dus !

Tevens heeft u de mogelijkheid om de vooruitgang van de afzonderlijke projecten bekijken van het team waar u deel van uit maakt.
Daarnaast kunt u zien welke taken of acties er bij uw collega’s liggen (of blijven liggen) om te kijken of er bijvoorbeeld combinaties mogelijk zijn of hulp nodig is. Als manager van een team krijgt u hierdoor snel inzicht in de lopende projecten en kunt u gemakkelijk collega’s verantwoordelijk maken voor een taak. Met een aparte app voor mobiel of tablet kunt u altijd en overal uw werk organiseren. Geen excuus om niet te weten wat er gedaan moet worden.

Meer lezen over Asana?

Bekijk dan de blog van Asana

Heeft u andere tools die u veel gebruikt? Vind u dit net zo’n fantastische tool als ik?

Deel dan dit bericht of laat uw reactie hieronder achter.

Share This